مکمل های غذایی

avasaba

درباره وبلاگ
این وبلاگ جهت سرگرمی و خدمت به ترکمنان عزیز طراحی شده است
نويسندگان
پيوندهاي روزانه
پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محل دوست یابی ترکمنان عزیز و آدرس torkmanchat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آتالار نقلي
ماتال
ترکمن گوزل آدلري

سخن روز

در بین ۵۰ مکمل برتر حال حاضر جهان Assault تولید کمپانی ماسل فارم یا MP شناخته شده در ایران نماینده این کمپانی در انتخاب برترین مکمل عضله ساز است .

 

مکمل های عضله ساز ترکیب موادی مانند مکمل های انرژی زا هستند که در آنها سعی می شود خاصیت افزایش حجم عضله و ترکیباتی از آمینواسید ها قرار بگیرد . این مکمل دارای ۴ مرحله در رسیدن به هدف خود است . در مرحله اول سعی شده با ارائه چند ویتامین ضروری و چند ماده معدنی مانند کلسیم و فسفر به تغذیه ماهیچه ها می پردازد . این مکمل بدون شکر می باشد و درصد ناچیزی کربوهیدرات ۳% را در خود جای داده که مصرف آن را برای تیپ های بدنی و گروه های خونی امکانپذیر کرده است . در مرحله دوم با بتاالاین و آرژنین و محرک انسولین مالت سعی بر افزایش انرژی و پمپاژ خون درون ماهیچه ها شده است که اصلی ترین هدف این مکمل است ، وجود آرژنین غنی شده با معیار ۲ بر ۱ از دو نوع از برترین مدل های آرژنین Arginine Malate, L-Arginine HCL از ویژگی های این مرحله است . مرحله سوم تکمیل کننده مرحله اول یعنی تغذیه ماهیچه است که با کراتین و گلوتامین صورت میگیرد ، کراتین باعث می شود که حجم مواد دریافتی به ماهیچه ها بیشتر از حد معمول باشد و گلوتامین باعث می شود که سرعت ریکاوری بالا برود که کاملاً هم در این زمینه موفق است . مرحله چهارم هم تامین آمینو های ماتریس و آزاد کننده انرژی کافئین است که در تکمیل مراحل بالا کاملاً ضروری است . این مکمل در ۵ طعم مختلف ارائه شده و ۲ سایز ۸ سروینگ و ۳۲ سروینگ دارد که مقرون بصرفه است . این مکمل در آمریکا با قیمت تقریبی ۴۰ هزار تومان ارائه شده است که طرفداران زیادی دارد . بسته بندی شکیل و جذاب این مکمل یکی از اصلی ترین معیار های موفقیت در فروش بالا است

جدول ارزش غذایی :

+ نوشته شده در  دوشنبه یکم آبان 1391ساعت 11:8  توسط مهران زرگری |  یک نظر
 

مكمل‌هاي مجاز براي ورزشكاران 

‌به طور كلي همه ورزشكاران در رشته‌هاي مختلف ورزشي براي كسب آمادگي بيشتر و افزايش قواي جسماني نياز به يكسري از مكمل‌ها دارند كه از سوي وزارت بهداشت و كميته ملي المپيك مورد تاييد قرار گرفته باشد تا مبادا ورزشكاران به دليل استفاده از آنها بعدا دچار مشكلاتي ‌شوند. بعضي از مكمل‌ها مثل مولتي ويتامين‌ها، فابلومنت‌ها، آنتي اكسيدان‌ و حتي كراتين به عنوان مكمل‌هاي مجاز كه از سوي وزارت بهداشت تاييد شده باشد قابل استفاده است البته بايد توجه كنيم كه حتما بايد اين مكمل‌ها مجوز وزارت بهداشت را داشته باشند چرا كه ممكن است بعدا دردسرهايي را به وجود بياورد اما نحوه استفاده اين مكمل‌ها در رشته‌هاي مختلف متفاوت است. يعني علاوه بر مواردي كه به طور مشترك در تمامي رشته‌ها استفاده مي‌شود، در بعضي از رشته‌ها به طور اختصاصي بايد از آن استفاده كرد. به طور مثال در كشتي و به طور كلي ورزش‌هاي قدرتي بايد از مكمل‌هايي استفاده كرد كه باعث افزايش حجم عضلاني بدن شود. مثل گروتامين‌ها يا پروتيين‌هاي VEY كه معمولا كشتي‌گيران از آن هم استفاده مي‌كنند.اما در ورزش‌هاي سرعتي مثل فوتبال، دو و ميداني، واليبال و كلا ورزش‌هايي كه در آن نياز به سرعت بالايي است مصرف كراتين و مونوهيدرات‌ها بايد به طور ويژه‌اي مورد استفاده قرار بگيرد. موضوعي كه حتما بايد به صورت علمي و زير نظر پزشك باشد تا يك قهرمان دچار مشكل نشود.در ورزش‌هايي هم كه ورزشكاران نياز به وزن كردن‌هاي زياد دارند حتما بايد استفاده از مولتي ويتامين‌ها و چربي سوزها را در دستور كار قرار بدهند استفاده از اين مكمل‌ به اين دليل مورد توجه است كه ورزشكاران حين تمرين انرژي زيادي را از دست مي‌دهند و با استفاده صحيح و اصولي از اين مواد مي‌توانند به موفقيت‌ بيشتري برسند.مكمل‌هايي مثل آمينواسيدها و پروتيين‌هايي كه كربونيت بالايي دارند، به بازگشت انرژي كه بر اثر فشار تمرين‌ها انرژي زيادي از دست رفته كمك مي‌كنند.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391ساعت 11:41  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

BCAA چیست؟
BCAA یا همان شبکه های آمینواسیدی، آمینواسیدهای بنیادی به نام های leucine، isoleucine و valine هستند. ترکیب این سه امینواسید تقریبا ۳/۱ ساختار بافت ماهیچه ای را در بدن انسان تشکیل می دهد. شبکه های آمینوسیدی (BCAA) نقش بسیار مهمی در ترکیب پروتیینی (محصول پروتیین ها که توسط آمینواسیدها در سلول به منظور شکل گیری و ایجاد عضله ساخته می شوند) ایفا می کنند.

 




ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه چهاردهم خرداد 1391ساعت 11:40  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

از اوایل دهه ۱۹۹۰، مکمل های HMB که جهت عضله سازی و در ساختار ماهیچه ای بکار می روند بسیار شهرت یافته اند. برخی از بدن سازان مکمل HMB را با دریافت نتایج عالی مصرف می کنند. اما علی رغم شهرت و رواج این مکمل ها در سال های اخیر اکثر وزنه برداران اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد و نقش آنها در بدن ندارند. اطلاعات ذکر شده در این مقاله تمام نکاتی را که لازم است در مورد HMB بدانید بیان خواهد کرد. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف مکمل های HMB این نکات را مطالعه کنید.

 



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه چهاردهم خرداد 1391ساعت 11:38  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 
BCAAآمینو اسیدهای شاخه دار

آمینو اسیدهای شاخه دار،شامل سه اسید آمینه:لوسین،ایزولوسین و والین میباشد.هر سه آمینو متعلق به گروه آمینو اسیدهای ضروری هستند و بدن نمیتواند به تنهایی آنها را بسازد.اعتقاد بر این است که هر سه زمانی میتوانند موثر باشند که با هم مصرف شوند.
در ساختار عضلات آمینو اسیدهای گلوتامین و آلانین به مقادیر فراوان بکار رفته است که هر دو جزو اسید  آمینه های غیر ضروری هستند،یعنی بدن میتواند آنها را با تغییر در اسید آمینه های دیگر بسازد.در حین تمرین مقادیر زیادی از این دو اسید آمینه از عضلات آزاد شده و وارد جریان خون میشود تا سیستم ایمنی بدن را تحریک و تقویت کنند،تولید انرژی در کبد را افزایش دهند،در دفع آمونیاک به کلیه کمک کنند و ....بطور خلاصه در زمان تمرین گلوتامین و آلانین از دست میروند و به این ترتیب در صورتیکه این وضعیت اصلاح نشود،بدن در شرایط کاتابولیک قرار میگیرد.
بدن در چنین شرایطی سعی میکند از آمینو اسیدهای دیگر گلوتامین و آلانین تولید کند.تحقیقات نشان داده اند که اسید آمینوهای شاخه دار میتوانند به عنوان ماده اولیه گلوتامین و آلانین مورد استفاده قرار گیرند.تقریبا" 35 درصد پروتئین عضلات از BCAAها تشکیل شده است.اگر در زمان لزوم مقدار کافی BCAAدر خون موجود نباشند،که اغلب موارد نیز چنین است،بدن BCAAعضلات را مصرف خواهد کرد که نتیجه آن تشدید کاتابولیسم ایجاد شده ناشی از تمرین است.مسئله ای که به راحتی میتوان با مصرف BCAAها از آن پیشگیری کرد.
بر خلاف دیگر اسید آمینوها که ابتدا در کبد متابولیزه میشوند،سوخت و ساز BCAAها از همان ابتدا در عضلات رخ میدهد و این بدین معنی است که آنها با یک میانبر اصلی مستقیما"در زمان نیاز در دسترس عضلات قرار دارند تا هنگام کاهش گلوتامین و آلانین بلافاصله روند تبدیل آنها آغاز شود.
بهترین موقع مصرف BCAAنیم تا یک ساعت بعد از تمرین است که در این زمان جذب آمینو اسیدها بیشترین شدت خود را دارد.
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیستم اردیبهشت 1391ساعت 22:56  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

HMB چیست؟

از اوایل دهه 1990، مکمل های HMB که جهت عضله سازی و در ساختار ماهیچه ای بکار می روند بسیار شهرت یافته اند. برخی از بدن سازان مکمل HMB را با دریافت نتایج عالی مصرف می کنند. اما علی رغم شهرت و رواج این مکمل ها در سال های اخیر اکثر وزنه برداران اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد و نقش آنها در بدن ندارند. اطلاعات  ذکر شده در این مقاله تمام نکاتی را که لازم است در مورد HMB بدانید بیان خواهد کرد. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف مکمل های HMB این نکات را مطالعه کنید.

 

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1391ساعت 22:53  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

کدام پروتئین را چه زمانی مصرف کنیم

 

1.       بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب:

 

از لحظه ای  که بخواب میروید تا وقتی که از خواب بیدار می شوید بدن شما بیش از هر زمان دیگر بدون غذا می ماند. روز خود را با پروتئین آغاز کنید. پروتئین ها علاوه بر تامین آمینو اسیدهای بسیار مورد نیاز برای بازسازی و حفظ عضلات، انرژی پایدار و مستمری برای بدن شما فراهم می کنند. پروتئین وی زود اثر را بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب میل کنید.

 

 

 

 

 

2.    قبل از تمرین:

 

با نوشیدن پروتئین وی حدود یک ساعت قبل از تمرین بدن خود را با BCAAs  و سایر اسیدهای آمینه ضروری برای رشد عضلات آماده کنید.  یکبار دیگر، پروتئین وی انتخاب خوبی است، زیرا نوشیدن آن بسیار آسان بوده و به سرعت هضم می شود.

 

3.       بعد از تمرین:

 

فاصله زمانی 30-60 دقیقه پس از تمرین مهم ترین زمان روز برای دریافت پروتئین است. آنزیم ها و هورمون ها در ماهیچه به طور جدی به مرمت و بازسازی آسیبهای ناشی از ورزش میپردازند و همچنین ذخایر گلیکوژن را دوباره پر می کنند. به طوری که ماهیچه ها به شکل ویژه ای پذیرای مواد مغذی می شوند. این فرصت طلائی را به راحتی از دست ندهید بعد از تمرین پروتئین بازیابی حاوی پروتئین وی و کازئین ( کیسین) به شما کمک میکند تا با اطمینان برای تمرین بعدی آماده شوید.

 

4.      بین وعده های غذایی :

 

نوشیدن یک پروتئین در بین وعده های غذایی نه تنها سنتز عضلات را به حداکثر می رساند، بلکه به آنها کمک می کند چربی و وزن بدن را در حالت کنترل نگهداریم. پروتئین ها به آزاد سازی هورمون های روده که باعث احساس پری یا سیری می شوند کمک می کنند.  پروتئین های لبنی شامل پروتئین وی، کازئین، و شیر بهتر از منابع دیگر پروتئین به ویژه هنگامی که با فیبرهای رژیمی ترکیب می شوند باعث کم کردن اشتها می شوند. پس اگر کنترل وزن بخشی از هدف شما است یکی یا ترکیبی از این پروتئین ها را به عنوان میان وعده مصرف کنید.

 

5.       قبل از خواب :

 

با نوشیدن پروتئین کازئین نیم ساعت قبل از خواب بدن خود را برای شبی دراز اما راحت آماده کنید. بر خلاف پروتئین وی  که به سرعت در روده جذب میشود، پروتئین کازئین هنگام خواب در عرض چندین ساعت در طول شب اسیدهای آمینه ضروری بدن را تامین می کند.  به همین دلیل، کازئین معمولا به عنوان پروتئین آهسته رهش نامیده می شود. کازئین همچنین به عنوان یک ضد کاتابولیک سرشار از گلوتامین و اسیدهای آمینه است که نقش حفاظتی در برابر تجزیه عضلات را ایفا می کنند.

+ نوشته شده در  دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1391ساعت 22:49  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

پروتئین یک ماده مغذی مهم است که همه بطور روزانه به آن نیاز دارند. پروتئین در ترمیم سلولهای بدن، ترمیم و بازسازی عضلات و استخوانها و کنترل بسیاری از فرآیندهای مهم بدن مربوط به سوخت و ساز نقش بسیار کلیدی ایفا می کند.پروتئین  منبع بسیار مهمی برای تامین انرژی بدن می باشد. شیر از ترکیب دو نوع پروتئین به نامهای پروتئین وی به میزان (20%) و پروتئین کازئین به میزان (80%) تشکیل شده است. پروتئین وی پروتئینی خالص، طبیعی و با کیفیت بسیار بالامی باشد که از شیر گاو هنگام استحصال پنیر تولید می شود. پروتئین وی منبع غنی از آمینو اسیدهای ضروری است. بدن خود قادر به ساختن این آمینو اسیدها  نمی باشد و  بطور روزانه از طریق تغذیه غذاهای حاوی پروتئین نیاز خود را برآورده می کند. اسیدهای آمینه ضروری بلوک های سازنده عضلات ، پوست، ناخن و بافت های دیگر بدن می باشند. خالص ترین نوع پروتئین وی، پروتئین ایزوله است که حاوی کمترین میزان چربی، لاکتوز و کلسترول و بالاترین میزان آمینو اسیدهای ضروری می باشد. تحقیقات نشان میدهد که پروتئین وی عالی ترین نوع پروتئین و انتخاب بسیار خوب برای افراد در همه سنین می باشد. پروتئین وی مزایای فراوانی دارد از جمله می توان به نقش آن در تغذیه ورزشی، مدیریت وزن، پشتیبانی ایمنی بدن، سلامت استخوان، و سلامتی عمومی اشاره کرد.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1391ساعت 22:42  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

Superior Amino 2222 Tabs

قرص سوپریور آمینو 2222 آپتیموم نوتریشن طیف کاملی از 2222 میلی گرم  از 18 آمینو اسیدهای ضروری، مشروطاً ضروری و غیر ضروری را تامین میکند. این قرصهای بهینه شده از نظر سایز کوچکتر و بلع آنها بسیار راحت تر میباشد. هر سروینگ 5 گرم BCAA  همراه با آمینو اسیدهای میکرونیز شده را برای جذب سریع تر بدن تامین می کند. بی شک این محصول ترکیب با ارزشی از آمینو های عضله ساز  را در خود جای داده است. قرص سوپریور آمینو 2222 آپتیموم نوتریشن محصولی عالی برای کسانی است که نیاز به پروتئین اضافی با راحت ترین شکل ممکن را دارند. این محصول بهینه شده مناسب برای کسانی که دوره نقاهت بعد از بیماری یا آسیب دیدگی را میگذراند، سودمند برای ورزشکاران، مفید برای بزرگسالان ، سالمندان و نوجوانان میباشد. به عنوان یک مکمل غذایی، دو  قرص قبل از غذا و دو قرص قبل و بعد از تمرین میل نمائید، و یا طبق دستور پزشک یا متخصص تغذیه استفاده کنید. در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ویژگیهای منحصربفرد
• بیش از 2 گرم از تمامی آمینوها
• ارائه 18 نوع متفاوت از اسیدهای آمینه
• حاوی فرم آزاد  ال کارنیتین برای افزایش تاثیر آنتی اکسیدانهای ویتامین C و E و کمک به متابولیسم چربی به عنوان منبع انرژی و جلوگیری از خستگی و ضعف عضلات
• حاوی فرم آزاد  ال اورنیتین برای کمک به تولید هورمون رشد و سم زدایی بدن و کمک برای متابولیسم چربی و جوانسازی سلولها و افزایش سیستم ایمنی

 

میزان مصرف: دو قرص قبل از هر وعده غذایی و دو قرص قبل و بعد از تمرین میل شود.

+ نوشته شده در  یکشنبه هفدهم اردیبهشت 1391ساعت 8:9  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 
پروتئین تان را چگونه انتخاب می کنید؟

پودر پروتئینی تان را چگونه انتخاب می کنید؟ آیا به توصیه دوستتان گوش می دهید و همان چیزی را تهیه می کنید که او می گوید؟ و یا به فروشگاهی مراجعه کرده و زیباترین و جذاب ترین بسته بندی را انتخاب می کنید؟

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه هفدهم اردیبهشت 1391ساعت 8:5  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

کلسیم:

 

این ماده‌ی معدنی که در رشد، سلامت و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها موثر است، چنانچه به صورت قرص یا آمپول به مقدار زیاد و مکرر و بیش از نیاز بدن استفاده شود، عوارض زیر را به دنبال دارد:
- رسوب در بافت‌های نرم
- ایجاد سنگ‌های مجاری ادراری
- اختلالاتی در چشم
- ناشنوایی به علت رسوب در گوش
- یبوست
- اختلال در جذب آهن، روی و منگنز و باعث کمبود این املاح در بدن می ‌شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه هفدهم اردیبهشت 1391ساعت 8:4  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

این یکی از مقالاتی هست که در ۲۳ جون ۲۰۰۳ در نیویورک تایمز منتشر شد. و برای اینکه به عمق فاجعه در مورد مکملهای ورزشی و کمپانیهای تولید کننده و ارتباطشون با مراکز تحقیقی (دانشگاه ها) پی ببرید برایتون ترجمه کردم. عنوان مقاله هست “تحقیقات در مورد مکملهای غذایی بیش از پیش تحت ذره بین قرار خواهند گرفت”

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه سی ام فروردین 1391ساعت 23:13  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

اولین نکته ای که باید مورد توجه شما قرار داشته باشد آنکه است که یک ورزشکار لزومآ نباید از مکمل های غذایی برای پرورش عضلات و ماهیچه های خود استفاده کند، هر چند استفاده از آنها می تواند به او کمک کند تا این کار را با سرعت خیلی بیشتری انجام دهد.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه سی ام فروردین 1391ساعت 23:10  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 

افزایش حجم خشک توده عضلانی

 

پمپاژ خون به عضلات

 

کاهش حجم چربی زاید

 

افزایش قطر عروق خونی

 

آیا مکمل های پمپ بدن را رگدار میکند ؟

 
مکمل های پمپ تعداد رگ را در بدن بیشتر نمیکند .
بلکه فقط و فقط رگ ها را ظخیم تر میکند تا بیشتر نمایان شود . البته نمایان تر شدن رگ ها به شرطی هستش که بدن کم چرب باشه و پوست نازک باشه . چون همانطور که شما بدون تخریب دیوار های یک ساختمان نمیتوانید لوله کشی را ببینید بدون تخریب چربی های بدن نیز رگ های بدن نمایان نمیشود .
اما از دیگر خاصیت های مکمل های پمپ اینه که به دلیل داشتن مقدار زیاد آرژنین هم در رشد بیشتر و هم در چربی سوزی (تا حدی کم ) دخیل هستش . در نتیجه شما میتوانید پیشرفت خوبی با این مکمل ها داشته باشید . البته این مکمل تولید انرژی هم در بدن میکند و باعث میشود که شما در زمان تمرین کمتر خسته شوید .

 

 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و پنجم فروردین 1391ساعت 22:27  توسط مهران زرگری |  آرشیو نظرات
 
آیا خانمها می توانند کراتین مصرف کنند؟  
 
  مصرف مکمل کریتین، عامل اصلی پیشرفت من بوده است. نتایجی که کسب کردم، فوق العاده بودند. امیدوارم با مطالعه این مقاله و پرسش و پاسخهایی درباره خانمها و کریتین، ترستان از مصرف این مکمل بریزد.  
 
     
 
 
 
 
   
 
 
   
 
 
 
 
     
 
   
 

سالها، بتصور آنکه حجیم و متورم می شوم و ظاهری پف کرده پیدا می کنم، از مصرف کریتین پرهیز کرده بودم. وای که چه اشتباهی کردم!

مصرف مکمل کریتین، عامل اصلی پیشرفت من و ساختن چنین بدنی است (متاسفانه از درج تصاویر بدن خانم نویسنده معذوریم). نتایجی که کسب کردم، هم از نظر بدنی و هم روانی، فوق العاده بودند. پیش از این، هرگز نتایج مشابهی از تمرینهایم نگرفته بودم.

با مصرف کریتین، انرژی بیشتر، استقامت بیشتر عضلانی، انقباضهای عضلانی قویتر، احساس "دمی" عالی، بهبود سریعتر عضلانی، افزایش بیشتر قدرت و هیجانی خوشایند در هنگام تمرین را، تجربه کردم.

پس از ۳ هفته، کاملا شیفته کریتین شدم. این مکمل، یقینا بخشی از برنامه تمرینیم باقی خواهد ماند. کریتین، مکملی تایید شده، ایمن و بسیار قوی است که باید مورد استفاده هر ورزشکار مشتاقی قرار بگیرد!

● پرسش و پاسخی ساده درباره کریتین

▪ کریتین چه می کند؟

ـ به زبان ساده، عضلات را در جذب مواد مغذی مورد نیاز برای کار عضلانی، بهبود و رشد، کمک می کند.

▪ کریتین برای خانمها چه اهمیتی دارد؟

ـ ابتدا باید بدانید که "چربی، در عضلات می سوزد!" بنابراین اگر می خواهید که بدنی زیبا، متناسب و بدون چربی داشته باشید، راهی بجز تقویت عضلاتتان ندارید. بدین ترتیب، بدنتان به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می شود! کریتین، این روند را تشدید می کند.

کریتین، با افزایش شدت جریان خون به داخل عضلات، باعث ایجاد انقباضهایی کارآمدتر در هنگام وزنه زدن و احساس قدرت بیشتر می شود. این ماده، با تامین مستمر مواد مغذی مورد نیاز عضلات، به بهبود آنها پس از تمرین و خشک (بدون چربی) و متراکم شدنشان کمک می کند.

▪ چقدر باید مصرف کرد؟

ـ من مصرف روزانه ۳ تا ۵ گرم را به همراه یک نوشیدنی پیشنهاد می کنم. آنگونه که قبلا گفته می شد، نیازی به "اشباع" کردن بدن از این ماده نیست. بهترین و موثرترین زمان مصرف کریتین، پس از تمرین است. نوبت دیگر، اول صبح یا پیش از تمرین است. نتایج اولیه را ظرف مدت یک هفته خواهید دید.

▪ پف کردن ناشی از کریتین چیست؟

ـ برجسته ترین عارضه جانبی مصرف کریتین برای خانمها، پف کردن است. این حالت، تورم عمومی بدن است و شباهتی به "تورم ماهانه" ندارد. آب اضافی، در عضلات محبوس می شود، بنابراین، هر چه حجم عضلاتتان بیشتر باشد، تورم یا پف کردگی بیشتری را احساس خواهید کرد.

خود من در هنگام مصرف کریتین، حدود ۳ تا ۵ پوند (۱ پوند = ۴۵۰ گرم) آب اضافی می آورم. البته، جای نگرانی ندارد. ظرف مدت دو هفته پس از قطع این مکمل، آب اضافی هم از دست می رود.

▪ چه مدت با

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 نوشته شده در  جمعه 5 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:33   توسط محمود  |
مطالب اخير
فهرست اصلي
نوشته هاي پيشين
آرشيو مطالب
موارد ديگر
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 888288
تعداد مطالب : 499
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

انجمن وبلاگ نویسان / انجمن وبلاگ نویسان /

Copyright © 2010 All Rights Reserved by http://www.LoxBlog.com | Design by : SAHRA